Učenici 3. razreda Osnovne škole Kraljevica osmislili su scenarij za edukativnu računalnu igru na integriranu temu Kraljevice.
Igra je osmišljena u okviru projekta GLAT-Games for Learning Algorithmic Thinking, sufinanciranog iz Erasmus+ programa.
Učenici su izradili igru u suradnji sa studenticama 5. godine politehnike i informatike Tajane Pavić i Nikoline Turkalj.
Temeljni cilj projekta je poticanje uključivanja kodiranja i algoritamskog razmišljanja u poučavanje različitih predmeta u nižim razredima osnovne škole na zabavan i atraktivan način.
Važno je naglasiti i projektne aktivnosti usavršavanja učitelja razredne nastave, upoznavajući se s različitim inovativnim metodama izvođenja nastave upotrebom informacijsko-komunikacijske tehnologije, s naglaskom na korištenje obrazovnih strategija učenja uz pomoć igara te poticanju kreativnosti, logičkog razmišljanja i vještina rješavanja problema.
Detalji su dostupni na sljedećoj poveznici.
(Izvor: www.novilist.hr; Fotografije: Google slike)